Najczęstsze pytania

Czy należy mi się samochód zastępczy po wypadku? Kto pokryje koszty jego wynajmu?

Każdy poszkodowany w wypadku ma prawo do otrzymania samochodu zastępczego. Towarzystwa Ubezpieczeniowe muszą zwrócić poszkodowanemu koszty wynajęcia samochodu zastępczego, także w sytuacji, gdy korzystał on ze swojego uszkodzonego auta tylko w celach prywatnych. W przypadku wynajęcia samochodu Global Compensation, poszkodowany nie płaci za wynajem pojazdu, ponieważ jego koszt pokrywany jest bezpośrednio przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe wraz z procesem uzyskiwania odszkodowania.

Dlaczego powinienem powierzyć odzyskiwanie odszkodowania Global Compensation?

Global Compensation to kompelskowa obsługa osób poszkodowanych, z uwzględnieniem uzyskania odszkodowania zarówno rzeczowego z tytułu uszkodzonego pojazdu jak i z tytułu uszczerbku na zdrowiu w wyniku kolizji. Global Compensation współpracuje z liderem odszkodowań – Europejskim Centrum Odszkodowań S.A.

Gdzie mogę wynająć samochód?

Global Compensation udostępnia pełną gamę samochodów dostępnych niemalże na terenie całej Polski. Pojazdy zastępcze dostarczane są przez współpracującą firmę ogólnopolską Panek. Agent Global Compensation lub Biuro Obsługi Klienta udziela informacji o najbliższej placówce oraz ustala szczegóły dotyczące przekazania i odbioru pojazdu.

Gdzie mogę naprawić samochód po wypadku?

Global Compensation współpracuje z siecią zaprzyjaźnionych warsztatów na terenie całej Polski. Sieć warsztatów znajduje się w każdym większym mieście na terenie Polski i wciąż poszerza się o nowe, zweryfikowane warsztaty świadczące usługi według wysokich standardów ustalonych przez Global Compensation.

Jak długo trwa naprawa pojazdu?

Naprawa pojazdu uzależniona jest od terminu oględzin wraku przez TU oraz wydania kosztorysu. Po jego przedstawieniu można przystąpić do naprawy w trybie natychmiastowym.

Co gwarantuje mi Global Compensation?

Kompleksową obsługę powypadkową, a w niej: uzyskanie odszkodowania rzeczowego oraz zdrowotnego w wyniku kolizji drogowej; naprawę pojazdu w jednym z warsztatów na terenie kraju, auto zastępcze na czas naprawy pojazdu. Kompleksowa obsługa może odbyć się podczas spotkania z Agentem Global Compensation jak i drogą elektroniczną i telefoniczną.

Jak mogę skontaktować się z przedstawicielem Global Compensation?

Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Pełną procedurę przeprowadzić można za pomocą kontaktu telefonicznego oraz elektronicznego. Możliwe jest także spotkanie z Agentem Global Compensationw Twojej miejscowości.